• V.V. Annen in het kort

De v.v. Annen in het kort
    De v.v. Annen heeft momenteel ruim ca. 450 leden. Deze leden zijn verdeeld over 7 senioren teams (waarvan 1 dameselftal) en een dames en heren 7×7 team, 17 jeugdteams en 2 zaalvoetbalteams. De jeugdteams zijn verdeeld over 1xJO19-elftal, 1xMO17-1 meidenteam 2xJO17-elftal, 2xJO15-elftallen, 2xJO13-elftallen, 1xJO12 team, 1xJO11-teams, 2xJO10-teams, 1xJO9-team, 2xJO8-teams en 2xJO7 teams.

De v.v. Annen heeft in het dorp een sociale functie die erop is gericht om zoveel mogelijk inwoners de gelegenheid te geven om in en buiten de lijnen te kunnen genieten van de voetbalsport.
    De v.v. Annen is er dan ook bijzonder trots op dat het aantal leden momenteel groeiende is en dat er wekelijks vele vrijwilligers actief zijn om de vereniging op een goede wijze laten functioneren.

Clubdetails
    Vereniging: VV Annen
    Opgericht: 19-05-1945
    Relatienummerclub: BBBB35T
    Clubkleuren: rood/wit
    Clubtenue: rood shirt, witte broek met rode kousen
    Hoofdsponsoren Senioren: Cafe restaurant d’ Anner  Oele & Mooi Wonen
    Leden: ca. 450
    E-mailadres: beheer@vvannen.nl
    telefoonnr. kantine: 0592-271374

Ereleden
    Geert Kamping
    Be de Jonge
    Luc Gonlag
    Roelof Weijer
    Geert Dekker
    Hendrik Mulder
    Albert Fidder
    Martin van der Veen
    Jan Hoogstrate

Leden van verdienste
    Henk van der Kloo
    Roelof Schuurman

Vertrek uitwedstrijden
    De junioren vertrekken vanaf de parkeerplaats bij de sporthal.
    De senioren vertrekken vanaf Cafe restaurant d’ Anner Oele.

Afgelasting
    Consul is dhr. G. Dekker, tel. 0592-272135. Bij afgelasting kunt u telefonisch informatie inwinnen over afgelastingen. Indien geen gehoor, probeert u dan de kantine tel. 0592-271374.