• Sponsor worden

Sponsoring
    De V.V. Annen heeft een (groot) aantal sponsoren die meerdere keren per jaar een bijdrage leveren aan een activiteit georganiseerd door de vereniging. Uit onderstaand overzicht kan een dergelijke sponsor kiezen voor een jaarlijkse bijdrage of éénmalige bijdrage die vervolgens ten goede komt aan de post sponsoring of desbetreffende activiteit. De jaarlijkse bijdrage kan diverse mogelijkheden (of een combinatie) van sponsoring omvatten. Zie onderstaand voorbeelden:

o Reclamebord (enkel bedrukt) (2,5 x 0,6 m) € 125,00
    o Reclamebord (dubbel bedrukt) € 175,00
    o Reclamebord (2 stuks enkel bedrukt) € 200,00
    o Reclamebord (2 stuks dubbel bedrukt) € 275,00
    o Schenking wedstrijdbal € 75,00
    o Bijdrage Jeugdtoernooi € ……..
    o Bijdrage Jeugdvoetbalkamp € ……..

De minimale contractduur voor een reclamebord langs het hoofdveld is 3 seizoenen, prijzen zijn exclusief aanschaf reclamebord(en) en bedrukking cosponsorpakket vanaf € 250,00 zie toelichting. Wanneer een sponsor op een totale jaarlijkse sponsorbijdrage van € 250,00 of meer komt, behorende bij het sponsorpakket, dan krijgt de desbetreffende sponsor de extra’s behorende bij het cosponsorpakket.
    o naamsvermelding op het programmaboekje voor de thuiswedstrijden van het 1ste elftal
    o naamsvermelding in de kantine
    o 4 toegangskaarten thuiswedstrijden 1ste elftal
    o uitnodiging jaarlijkse feestavond
    o naamsvermelding website

Overige sponsormogelijkheden V.V. Annen
    o Trainings- of intrapballen voor wedstrijden n.o.t.k. prijs
    Het streven van de V.V. Annen is om zoveel mogelijk elftallen te laten trainen en spelen met kwalitatief goede ballen. De prijs per bal wordt in overleg met de betreffende sponsor afgesproken.
    o Overgooiers voor trainingen of wedstrijden n.o.t.k. prijs. Het streven van de V.V. Annen is om zoveel mogelijk elftallen te laten trainen en/of spelen met kwalitatief goed materiaal. Overgooiers zijn onmisbaar tijdens trainingen en soms ook handig om tijdens (oefen-) wedstrijden of toernooien te gebruiken. De prijs per overgooier zal in overleg met de betreffende sponsor worden overeengekomen.
    o Scheidsrechter tenues n.o.t.k. prijs
    Het streven van de V.V. Annen is om (oefen-) wedstrijden en/of toernooien te laten fluiten door zoveel mogelijk gecertificeerde scheidsrechters en assistenten. Hiervoor verzorgt de V.V. Annen scheidsrechters cursussen. Om ook deze onmisbare vrijwilligers representatief voor de dag te laten komen, moeten zij de beschikking hebben over een passend scheidsrechter tenue. De prijs per scheidsrechter tenue zal in overleg met de betreffende sponsor worden overeengekomen.