• Club van 50 / donateurs

Club van 50” bedrag per seizoen € 50,00

Sinds jaren heeft de V.V. Annen een “Club van 50”. Onze “Club van 50” bestaat momenteel uit ca 100 leden. Alle leden betalen per seizoen € 50,00. Met deze € 50,00 kunnen extra activiteiten worden verricht, die zonder deze substantiële bijdrage van de “Club van 50” niet mogelijk zijn. Hierbij valt o.a. te denken aan het aanstellen van betaalde jeugdtrainers, het organiseren van een Voetbalkamp voor de F- en E-Junioren en het V.V. Annen – Rabobank Jeugdtoernooi.
    Leden van de Club van 50 hebben recht op:

• 2 gratis toegangskaarten voor de thuiswedstrijden van het 1ste elftal.
    • Gratis koffie of thee in de rust van de thuiswedstrijden van het 1ste elftal.
    • Alle “Club van 50” leden worden vermeld op het “Club van 50” bord
      in de kantine van de V.V. Annen.

Wilt u lid van de Club van 50 worden, klik dan hier

“Donateur” bedrag per seizoen € 15,00

Sinds enkele jaren heeft de V.V. Annen de mogelijkheid van donateurschap. Momenteel heeft vv Annen een zestigtal donateurs. Donateurs betalen per seizoen € 15,00. Met deze € 15,00 kunnen extra activiteiten worden verricht. Hierbij valt o.a. te denken aan het aanstellen van betaalde jeugdtrainers, het organiseren van een voetbalkamp voor de F- en E-Junioren en het V.V. Annen – Rabobank Jeugdtoernooi.
    Donateurs krijgen jaarlijks een ledenpas die recht geeft op:

• 1 gratis toegangskaart voor de thuiswedstrijden van het 1ste elftal.

Wilt u donateur worden, klik dan hier